Telefon: +420 384 791 193 | E-mail: skola@zsnovosedlynn.cz
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


1. Testování  

8.4.2021priloha_892846509_6_MO MZ_testování žáků ve školách_s platnosti dnem vydání_ze dne 6.4.2021.pdf     

 

Hezké video o postupu při testování k použití pro děti: 

https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR19sfa9pqvWTI7CYksP3EJHEuCVF95VBWlEaclGVGA1OLoHRrRJNepxHOc&v=kXKwYNLl3Rs&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=Ls0nrA-Oe20&t=15s

 

Testování - organizace

 

Žák vstoupí do budovy zadním vchodem ze zahrady a pokračuje rovnou do tělocvičny k testování

Děti a zákonní zástupci vstupují do budovy hlavním vchodem a použijí desinfekci na ruce

Před tělocvičnou odloží obuv, v tělocvičně svršky

Ve vestibulu školy ve spolupráci s rodičem a dohledem pedagoga obdrží informaci o nakládání          s testem

Po vstupu do místnosti desinfikuje ruce

Rodič pomůže dítěti provést test

Spolu se zaměstnancem školy projde instrukcí o průběhu testování

Rodič a dítě vyčkají na určeném místě 15min

Obdrží testovací sadu a v sedě        u stolečku provede stěr

Po uplynutí této doby a negativního výsledku, dítě odchází do prostor MŠ a zákonný zástupce opouští budovu

Spolu s dospělým umístí přesně testovací tyčinku a odevzdá test

 

Žák čeká 15min na výsledek testu v určené zóně

 

Po uplynutí doby a negativním výsledku, odchází dle pokynu          do ŠD, ZŠ

 

 

Doprovod zákonného zástupce, který může být přítomen testování u dětí z MŠ a žáků    1. a 2. třídy, vstupuje do budovy s respirátorem FFP2, na obuv použije návleky, desinfikuje ruce.

Po ukončení testování neprodleně opouští budovu.

V případě pozitivního výsledku

a) odchází dítě se zákonným zástupcem s potvrzením pro praktického dětského lékaře, který rozhodne o dalším postupu

nebo

b) pedagog kontaktuje zákonného zástupce žáka a vyzve k převzetí dítěte, s potvrzením kontaktuje praktického dětského lékaře

 

2. Stravování

 

  • školní stravování probíhá beze změny v souladu s dodržováním stanovených hygienických pravidel
  • pitný režim jen součástí svačiny a oběda
  • nadstandardní pitný režim nebude poskytován
  • stravování je rozloženo do dvou neměnných skupin dle tříd
  • důraz je na dodržování hygienických pravidel ze strany dětí a na doporučenou organizaci ve školní jídelně
  • personál školní kuchyně nosí prostředky ochrany dýchacích cest
  • žáci, kteří za stanovených pravidel nebudou navštěvovat školu, mají možnost si oběd vyzvednout v bočních dveřích školní kuchyně na pravé straně budovy – rampa pouze od 13:00 do 13:15 hodin
  • podmínkou je vlastní čistý jídlonosič (určený k odnosu jídla, ne krabičkový systém)
  • stravu je nutno objednat v pátek do 12:00 na týden dopředu emailem: skola@zsnovosedlynn.cz s výčtem dnů, kdy obědy požadujete
  • týden od 12. - 16. 4. 2021 objednat do pondělí 12. 4. 2021 12:00 hodin
  • v pondělí 12. 4. 2021 lze vyzvednout oběd bez předchozí domluvy
  • v případě, že si nahlášený oběd nevyzvednete, bude účtován  

 

3. 

ZŠ 

https://www.zsnovosedlynn.cz/zakladni-skola

https://www.zsnovosedlynn.cz/materska-skola-novosedly